Och det kommer du på nu!?

Kotten fick den andra vaccinations-sprutan igår. Maken fick gå på grund av mitt matteprov och inte mig emot, sprutor är inte riktigt min grej. Särskilt inte när de sitter i benet på min bebis.
Allt gick iallafall jättebra men lite smågnälligt har det varit sen i går eftermiddag.
I morse var det en morgonpigg Kotte på mindre bra humör som väckte sin mindre morgonpigga mamma, enligt mig minst en timme för tidigt.
Efter ihärdiga försök att få den lille mannen att somna om gav jag till slut upp och lämnade den varma sängen.
Efter påklädning gick vi ut i köket och Kotten fick sitta i sin stol medans jag fixade lite kaffe.
När kaffet runnit igenom (tre koppar) såg det ut så här i Kottens stol...



Carpe diem liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0