Surprise!!!

Jag försöker fortfarande hämta mig från helgens chock.
Jag åkte upp till sommarstugan i tron om att vi skulle ha en lugn helg med närmaste familjen.
I själva verket väntade överrasknings- möhippa/bröllopsfest/babyshower som syrran hade ordnat - utan att jag anade ett skvatt.
På lördag förmiddag tog jag, maken, mamma, pappa och Kotten färjan över till grannön för att äta lunch och handla lite.
När vi kom tillbaka väller 20 personer ut ur väntkuren på Grötö och bara skriker:
SURPRISE!!!
Jag fattade ingenting - jag fattar fortfarande ingenting.
Att min syster har lyckats med detta utan att jag har anat minsta lilla är en bedrift. Jag är ju känd för att vara på gränsen till sjukligt nyfiken.
Hemma i huset väntade kräftor, snaps och party tills solen gick upp.
En helg jag aldrig kommer att glömma!


Alla tjejerna fick didem med (en mindre smickarande) bild av mig på och på herrarnas kräfthattar satt maken.
Min syster hade verkligen tänkt på ALLT!


Sjävklart hade jag glömt min kamera hemma, får ladda ur de få jag lyckades knäppa med I-phonen senare...

Kommentarer
Postat av: anna p

vilken lyckad helg, familjen holmström kan det där med hur man lyckas med en rolig fest! jag var dock vansinnigt trött på jobbet måndag och tisdag, åldern tar ut sin rätt. men iallafall tack så hemskt mycket oprah med underbar familj ;-) hoppas att vi ses snart igen! stor kram

2010-09-09 @ 20:17:10
Postat av: Marie

Ha ha - Oprah, Martha, kärt barn har många namn.

Men jisses vad kul det var!

Jag var liksom helt i chock fram till igår.

Ett tag satt jag och funderade på om jag hade drömt alltihop, ni åkte ju lika fort som ni kom!

Tack för att du kom, det var liksom grädde på moset att få avsluta kvällen som Oprah :)

2010-09-09 @ 21:21:03
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0