Vindens Skugga

Maken var på företags-galej igår så jag bjöd över syrran på middag.
När Kotten hade somnat enades vi om vi var tvungna att kolla in Skånefruar.
Jisses vilket skräp säger jag bara. I det programet finns flera anledningar till att jag aldrig blir Näset-bo igen.

När syrran hade tagit bussen hem passade jag på att läsa ut min bok.
Vindens Skugga av Carlos Ruiz Zafón.
Har ni inte läst den avundas jag er, ni har ett äventyr framför er.
Så galet spännande och fantastisk och hemsk och sorglig på samma gång.

LÄS!



Kommentarer
Postat av: Annie

Underbar bok!!! Är nog en av få som jag skulle kunna tänka mig att läsa igen ;) Härlig blogg du har!

2010-09-11 @ 21:22:23
URL: http://anniestankar.wordpress.com/
Postat av: Marie

Tack snälla!

Ja men visst är den BRA!

Det var min man som rekommenderade den, trots att han nog insåg att han sa bye bye till mitt sällskap för ett par dagar - eller kanske precis just därför - ha ha!

2010-09-12 @ 22:54:55
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0