Halvmara - what!?

Nu ska jag göra något korkat.
Jag ska avlägga ett löfte här på bloggen.
Och sen ska jag - ärligt - rapportera om jag höll det eller ej.

Om cirkus 16 veckor ska jag springa en halvmara. Det är nog det sjukaste projekt jag någonsin gett mig in i.
Men men - det finns ingen återvändo nu.
Men det är HÖG tid att börja träna.
Så nu har jag kommit överens med mig själv att jag ska gå upp innan maken går till jobbet och tillryggalägga minst 3 km men helst 5.
Så imorgon klockan 10 lovar jag att redovisa hurvida jag snoozade eller om jag faktiskt tog mig ut.
Cliffhanger!

Uppdate!
Nej det blev ingen löptur. Kotten fick feber inatt och hade lite problem med att sova. Detta betyder ju automatiskt att mamman också hade problem med att sova så det fanns inte på världskartan att asa sig upp i morse. Men planen är en lång rask promenad efter Kottens förmiddagslur. Frisk luft till oss båda.

På fredag kommer mamma och pappa och DÅ - då ska jag springa jäklar i det!

Kommentarer
Postat av: lilla A

GOOOO Marie. Pep pep!! Hopas bebben sover lite bättre i fortsättningen!!!!

2011-02-02 @ 20:50:58
URL: http://lillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0