Spring is in the air

Det är mycket tråkiga saker som ska tas itu med för tillfället. Oändliga mängder papper till en oändlig mängd trista instanser. Tömma ett vardagsrum på grund av en hyresvärd som är (ursäkta uttrycket) totalt störd och en tå som har börjat krångla vilket troligen kommer att leda till en fjärde operation.

Igår eftermiddag tog jag därför till det äldsta knepet i boken för att pigga upp mig själv. Jag la Kotten i vagnen och gav mig ut på en kort men ack så effektiv shoppingrunda. Lite vårtnytt till mig och lite till Kotten.

Nu ska bara våren komma också så är allt i sin ordning.


Såg den här i H&M Magazine och tyckte att den var så fin. Det var den i verkligeheten också.
Ännu finare till grå t-shirt och slitna jeans.


Blusen ger mig total 90-talsvibbar, jag tror till och med att jag sydde något liknande på mellanstadiet.
Men den är så fin, 100% bomull och vem tusan vill inte hellre känna sig som en pigg 14-is är en sliten småbarnsmamma. Fake it until you make it är min devis :)


Nya vårjeans från Cheap Monday. Jag älskar CM-jeans. Köpte ett par svarta efter jul som jag mer eller mindre bor i.
Bra passform, snygga tvättar och ett pris att älska!


Kotten har börjat växa ur det mesta i garderoben (jag SA ju att jag inte hinner med) så det fick bli lite påfyllning till lilleman med. Han blev mycket nöjd, packade upp rubbet på ca 30 sekunder när vi kom hem :)


Kommentarer
Postat av: VIVIENNE - Modell & modeblogg

ÅH den där spetsblusen är så fin! Hittade du den i vanliga H&M eller H&M Trend? :)

2011-03-15 @ 00:06:44
URL: http://vivienne.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!

På vanliga H&M var det faktiskt.

Ja visst är den söt, den ser riktigt "antik" ut :)



- Marie

2011-03-15 @ 08:22:01
URL: http://anotetomyself.blogg.se/
Postat av: alexandra ekstrand

älskar skjortan!

2012-02-25 @ 19:15:38
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0