H&M flyttar in!

Ahh H&M ska börja sälja inredningsprylar.
Kolla in hos Husmusen hon berättar mer.
Av pressbilderna att dömma ser det ju otroligt lovande ut!

Men sen är jag ju också en sucker för svart, vit och grafiska tryck.
Man skulle (till exempel om man kollar på layouten på min blogg) kunna tro att jag är väldigt rosa och lull-lullig.
Men ärligt talat så är det en fetisch som jag endast lever ut i garderoben.

I somras var jag och hälsade på min kusin och tillika future business-partner för att samla inspiration till vårt drömprojekt: butiken. Jag drogs i vanlig ordning till allt rosa småfluff och ju länge resan led, dessto mer bekymrad såg kusinen ut.

En Rosa Barbie-butik var kanske inte riktigt vad hon hade tänkt sig...

Så när hon kom till Sverige i augusti föreslog hon att vi kanske skulle ta en fika hemma hos mig.
Jag kunde riktigt se hur hon drog en lättad suck efter att granskat precis hela min lägenhet och kunnat konstatera att det rosa fluff-flugffet var begränsat till just precis bara garderoben! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0