Vi köpte en kostym och då fick vi 2 klänningar på köpet!

Att fynda är ju lite av en sport för mig - det vet ju typ alla.
Så igår svängde jag och hubby´n in på Field´s för att se om vi kunde hitta en kostym till ett av de 5 bröllop min bättre hälft ska närvara på i sommar.
Jag har inte varit på Field´s på evigheter, dels på grund av att jag arbetade på ett köpcentrum i 2 år och inget hellre ville än att komma så långt som möjligt från kommers när jag var ledig och dels för att svenska kronan är som pesetas mot den danska.
Men my oh my vilken positiv överraskning jag fick.
Riktigt bra butiker och typ 70% REA överallt!

Hubby´n hittade en supefin kostym på Zara för typ inga pengar alls.
Och då blev vi varma i kläderna.
Så jag fick 2 klänningar till stundande bröllop (andras stundande bröllop alltså).
Och så blev det en kofta i Silke och Bomull och två par übercoola tights från VILA.
Ett par svarta med skinnrevärer och ett par Leopardmönstrade.
Hr Östermalm (=min sambo) gillade inte alls tightsen, de var lite för crazy för hans mer konservativa stil.
Det struntade jag i!
Sen hittade jag den mest underbara tunikan i hela världen.
Som man blir lite lycklig när man tittar på!
Ni ser ju själva så nöjd jag ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0