What to wear

Jag har två bröllop att svida upp mig till i augusti.
så jag hade spetsat in mig på en skit-cool klänning från Gina Triccot som jag sett i en tidning.
Jag var inne var och varannan vecka för att se om den kommit in - men utan någon tur.

Så förra helgen var jag inne en snabb sväng på Hansa.
Och där på REA-stället inne på Gina hängde min klänning.
Aprikos-rosa med Neongult liv och skitsygg brottarskärnig i ryggen.
På halva priset och i min storlek och allt!

LYCKA!

Tills trasan kom på.
Jag såg ut som Jordans plattbystade halvsyster. Så det blev till att hänga tillbaka skräpet och börja om från början.

Om man struntar i anala Bröllopsinbjudningar och kör vitt kan man fynda en kopia av Sofies TopShop-klänning på ASOS rea!




Bilder från Sofi och Asos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0