Mayday mayday - seriösa problem här idag!

Ja men alltså verkligen! Det kan inte bli mer I-landsproblems karaktär än så här.
Men varje gång jag har klippt av mitt hår så kommer det till samma punkt. Den där punkten då det varken är långt eller kort och då det över huvud taget inte går att få någon fason på det. Det hjälper inte direkt till att jag har den största virveln i världen som likt Moses delade Röda Havet, delar mitt hår i en snygg mittbena - mitt bak på huvudet!

Så nu har jag ångest och längtar till barret har växt ut igen. Under tiden kanske jag ska leka härmapa och börja använda lite mer håraccessoarer. Även om jag känner mig som om jag är 12 år gammal i diadem.

Bild

Sen till hösten så borde jag på fullt allvar ta mig i kragen och färga det rött. Kan inte komma ifrån hur förbannat snygg Frida är i sitt. Är sugen - men ganska feg!


Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0