Bubblegum Bathroom

Mitt nya "häng" stavas Hemnet. Allt mellan slott & koja granskas i sömmarna i jakten på det perfekta hemmet till mig och min hubby.
Många gånger kan man inte annat än att förfasas över folks förfärliga inredningsstil.
Furu, Roomservice-wannabees och Dallas-Deluxe tävlar om utnämningen "Malmös Fulaste Hem".
I dem vill jag inte bo...
Men man bör även låta bli att flukta på sådant man redan från början vet att man aldrig kommer att ha råd med.
Som det här...
Som bland annat kommer med detta FANTASTISKA badrum.





- Call mummy, I´m in love!

Kommentarer
Postat av: lilla A

haha tror du Rubbe kommer känna sig manlig där eller??? ;)

Puss min tös, länge sedan jag var här och snokade. Ses till helg!!!

2009-05-12 @ 22:57:37
URL: http://lillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0