Organisatören har fått svår abstinens!

Det är fem veckor kvar till vi flyttar. Meaning fem veckor till i total kaos.
När hubbyn min flyttade in hade vi ganska bra styr på saker och ting.
Vi hjälptes åt att plocka och fixa för att hålla min älskade lilla etta i rimligt beboligt skick.
Men sedan vi fick besked om att vi vann budnnigen av lägenheten
(13.e maj) tappade vi liksom lite sugen att springa runt och plocka och fixa.
What´s the point när man ändå ska flytta ut liksom.

Nu har det på fullt allvar börjat klia i min fingrar.
Jag vill börja packa!
Börja rensa!

Sortera!
Jag älskar att sortera!

Min garderob till exempel, känns faktiskt  helt hopplös nu, då hälften ligger nerpackat i kartonger i
källaren och andra hälften är ostruken och intryckt där det råkar finnas plats!

Sista tiden har dessutom varit onormalt stressig med resor (inget och gnälla över där dock),
styrelsemöten (so help med god vad trist det är) och jobb, jobb, jobb.

Men till helgen är det jag som ställer till med storrensning. 
Kartongerna i källaren ska upp och packas om. Värdelösa plagg som är goda i tanken
men knappast på kroppen ska sorteras ut. Och på söndag ska allt av mindre värde säljas på
Drottningtorget.


Oh ja just det - på söndag kommer hubbyn ned med hela sitt bohag.
Antar att vi börja om från början med hans grejor då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0