Vi snor väl en lista till då...

SKOR: Espandrillos, röda & svarta, Gladiatorheels, Seglarskor


JEANS: Mina ankellånga m dragkedjor från ONLY hänger med i sommar


T-SHIRT: YSL. Och ett gäng vita av blandat ursprung


UNDERKLÄDER: Det är en salig kompott men mina t-shirt-bh´ar ger snyggast passform under - ehh ja under t-shirts då!


VÄSKA: Min svarta skinnväska i lagom format från suspekt skinnbutik i Stockholm är ju fantastisk på alla sätt och vis. Men jag tror ändå att mitt liv vore lite mer komplett med en Balenciaga Biker Bag & en LV Noe (en sliten gammal en går alldeles fin fint!)


PLÅNBOK: Ursh - det är så pinsamt så jag vill inte ens skriva ut det. Vi snackar rik arvtagerska med en förkärlek för att lufta mufflan i tid och otid!


SOLGLASÖGON: Ray Ban Aviator. Och så grämer jag mig så in i h*lvete att jag inte slog till på de där Miu Miu bågarna på Barcelonas flygplats. De var perfekta och hade knappast ruinerat mig. Men spontanshopping är inte min starka sida.


KLOCKA: Casio och en genomskinlig i plast från Triwa.


SMYCKEN: Det blir ju svårt att lista då smycken är lite av en fetisch of mine. Men ok, 1x guldarmband från farmor, 1x silverarmband från mamma samt pärlörhängena som var en kärleksgåva från en pojkvän för en si så där 15 år sedan som ständigt hänger med!


TV: Philips? Jag vet inte riktigt. Den är stor och ful och åker snart ut...


MOBILTELEFON: SonyEricsson.


MP3: Nä men jag borde skaffa mig en lite shuffle för joggingturerna...


DATOR: Fujitsu Siemens - som jag gillar skarpt. Men den är en smula otymplig!


SMINK: Just nu använder jag en fondation från Mac, ögonbrynsmake från Dior och Anastasia, rouge & mascara samt
cremeögonskugga från Rimmel samt vanliga ögonskuggor från Hot Make Up. Jag är löjligt otrogen när det kommer till smink och skönhet.


ANSIKTSKRÄM: Simple (test från jobbet....)


DEODERANT: Adiddas for Women


TANDKRÄM: Någon Schweizisk variant som min hubby är helt såld på.


SCHAMPO/BALSAM: John Friedas Blond-serie. I love!


TVÅL: Lactacyd. Sexigt värre. Men numera så löddrar den faktiskt J


PARFYM: Det blir lite olika val från parfymhyllan på jobbet varje dag. Kanske lite otippat men Kate Moss sommardoft är
en riktig höjdare. Sen ÄLSKAR ja Matthew Wiliamssons gamla doft Sheer men den verkar inte gå att få tag i butik längre...


MINERALVATTEN: Loka naturell - lagom med bubblor ska det vara.


VIN: Rosé. Är det något som kommer göra mig till alkoholist så är det Rosé.


DRINK: Wishky m Lime och Ginger Ale.


BRÖD: Hembakat helst. Eller någon typ av surdegsbröd. Eller Majsbröd. Jag är en brödmänniska helt enkelt...


MAT: Plock. Jag tröttnar fort på smak och konsistens.


GLASS: Min egna hemmagjorda J


GODIS: Försöker sluta. Men mörk choklad med mint i alla dess former är en last!


SÄNG: Dux.


LAKAN: IKEAS PS-lakan är ursköna. Eller hotell-satin-lakan.


FRISÖRSALONG: Vild & Vacker i Malmö.


DAGSTIDNING: Sydsvenskan så klart!


MAGASIN: ELLE. Damernas, Cover, Costume


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0