Det ljuva småbarnslivet

Igår kväll var jag på bio med Emmie och Ella.
S.A.T.C 2 stod på agendan (sist på bollen...).
Härigt att få sitta och se en hel film utan att bli distraherad (hemma klarar jag aldrig att se en hel film i sträck) men filmen i sig fick väl inte precis upp mig i brygga av upphetsning.
Löjligt manus (karaoke-scenen har ju gjorts förr, både bättre och roligare) och kanske en lite smula för överdriven.
Jag gillade ju seriens smarta dialoger och de lyser verkligen med sin frånvaro i filmen.
Men tar man den för vad den är - lättsam underhållning, var den helt ok.
Sarah Jessica Parker är toksnygg och kläderna var som vanligt fantastiska.



Imorse var det dock slut på glamouren.
Klockan sex vaknade Kotten och ville ha frulle.
06.10 la han en kaskadspya över hela vår säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0