Mina fötter - del 3

Shit - innehållet i den här bloggen blir bara bättre och bättre.
Men man får ta det onda med det goda som det så fint låter.
Idag var det alltså dags för operation stortå.
Egentligen skulle farbror doktorn behövt ge sig på bägge två men han ville inte göra det på en och samma gång så jag fick "nöja mig" med en.
Jag fick fett med bedövning och det var väl det enda som de facto gjorde ont.
Men man ska inte glömma att jag faktiskt var vid medvetande och kunde höra när han SLET loss en del av min nagel.
Jag blir lite svettig och illamående bara av att tänka på det.
Nu är jag ordinerad soff-läge resten av dagen.
Svärföräldrarna tar Kotten, själv tänker jag porr-surfa skor.
Jag kommer ju uppenbarligen behöva ett gäng nya :0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0