To not shop until you drop...

Det har blivit en salig massa shopping den senaste tiden. Inte sa dyrt men ganska mycket. Mest for att halften av min garderob fortfarande inte passar (suck) men ocksa for att hostgarderoben har varit i behov av en uppdatering.
Men nu ska shoppandet sattas pa paus.
Maken och jag har slagit vad om hurvida jag kan halla mig fran att kopa skor eller klader till mig sjalv fram till att vi aker till Maldiverna i slutet pa oktober. 57 dagar utan att gora sa mycket som ett enda fynd. Undantaget ar Jodhpursen som ska inforskaffas nar vi kommer fran semestern.
Men sen jaklar ar det stopp.
Det kan bli svart men min envisa vinnarskalle sager mig att det ska ga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0