Sköna Söndag

Idag har vi camperat i vårt hem.
Jag älskar att campera i mitt hem och bara grejja runt.
Det är så skönt.
Vi har tok-tvättat.


Maken har målat baby-rum...


...och jag har rattat den här...


...för att sy nya överdrag till de här. De kommer från en gammal IKEA-soffa och ska bli myskuddar i baby-rummet. Det blir finemang det!

Efter att ha varit igång hela eftermiddagen tog det stopp för oss båda. Min mage blev spänd som en medicinboll och makens knä svullande upp oro-väckande mycket så det blev till att parkera oss i soffan ett par timmar.
Det var ett evigt pustande och stånkande (och inte av det roliga slaget!).
Vi måste sett ut som två utslagna pensionärer där vi låg utan förmåga att kunna röra oss nämvärt.
En syn för gudarna med andra ord...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0