Sonia-randigt!

Det blev till att dra på sig halsduk och stickat idag igen - snökaoset är ju tillbaka...
Jag läste det här kloka inlägget igår och tänkte att hon har ju faktiskt rätt.
Det är bättre att acceptera och se det positiva i tillvaron än att ständigt försöka kämpa emot.
Men i morse när jag drog upp rullgardinen så var det alldeles grått av snöfall utanför och resan till jobbet tog mer än två timmar mot normala ca 50 minuter.
Då ska det otroligt mycket energi till för att kunna se det positiva eller roliga i situationen...



Suddig bild, det blev brådis i morse.
Stickad tröja: makens, linne: Hanes, Jeans: H&M, Skor: Minimarket, Halsduk: Sonia by H&M.

Jag har föresten sett att omdömmena för Sonia-kollektionen varit väldigt svala.
Detta har jag väldigt svårt för att förstå.
Ta till exempel Jimmy Choo kollektioenen som enligt mig såg ganska plastig ut, den stack inte ut nämnvärt från H&M´s egna Trendkollektioner men var allt för högt prissatt.
Sonia-kollektionen däremot tyckte jag bjöd på rolig design, kanonfin kvalité och bra priser.
Den motsvarade alla mina förväntningar och lite till, jag är kanon-nöjd och kommer faktiskt att behålla rubbet av det jag köpte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0