Torsdagen 18/1 2010

Bekvämlighet prioriterades i snöovädret. Man vet aldrig när Den Lila Racern lägger av och man får ge sig ut och pulsa...

T-shirt: Merde, Kofta: Juicy Couture, Jeans: H&M, Sneakers: Adidas, Väska: Marc Jacobs.

Väskan står med endast för att symbolisera dagens Yoga-pass.
Jag anmälde mig till en 8-veckors gravidyogakurs för ett tag sedan och idag var det redan dags för gång nummer  4!
Även om det är en aningen segt just nu så går tiden faktiskt ruskigt fort.

Men inte fort nog för mig att bli av med de här jä*la mamma-brallorna.
Hollywood-celebs bränner sina bröllopsklänningar när skilsmässan är klar,
jag ska bränna dessa brallor när förlossningen är över...!



Den här bilden är inte upplagd för att jag så gärna vill visa upp min snygga utväxt.
Utan för att jag är så barnsligt nöjd över att barret äntligen blivit tillräckligt långt för att få till iallafall en LITEN fläta. Det finns kanske hopp om livet ändå.
Hårets liv alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0