Can´t Stop!

Igår var en synnerligen trevlig kväll.
Jag svidade upp bullen i sweatshirt från Forarina och halsband från Jimmy Choo för H&M.
(Här tittar jag lite surt på kletet som maken orsakade på min målade sänggavel när han inte kunde hålla sig från den inte ännu torkade färgen, mer om det sen...


Sen tog jag maken med mig och åkte hem till Anna & Alessio där det bjöds på Italienskt.


Dante, en utav de roligaste karaktärerna jag känner, är även han barnsligt förtjust i pasta!


Efter maten gick vi till Vinylbaren där världens bästa DJ´s bjöd på schyst barhäng.
Jag kände mig nästan som en normal människa igen. Fram till klockan halv två då både fötter och mage började ta kål på mig. Så då blev det bilen hem till hemmet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0