Did not see that one coming!

Det är tur att de senaste veckorna bjudit på varmare temperaturer, för det enda mina stackars fötter kommer i för tillfället är mina flipflops. Mina fötter har efter graviditeten vuxit cirka en halv storlek vilket innebär att de flesta av mina skor har blivit för små. Jag går ju väldigt mycket och dessa långa promenader i för små skor har resultaterat i en nagelinfektion utan dess like. Förra veckan blev det så illa att jag var tvungen att gå till en fotvårsdsklinik i förhoppning om att få bukt med eländet. Att låta någon grejja runt med ens fötter (eller vilken kroppsdel som helst för den delen) när de är så infekterade hör inte till en aktivitet jag kan rekomendera.
Så sedan en vecka tillbaka haltar jag runt med båda tårna väl inpaketerade och hoppas på att det ska ha gett med sig när temperaturen faller.
Att stoppa fossingarna i ett par dojjor känns för tilfället ungefär lika lockande som att sova i en tank med fågelspindlar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0