Semestershoppat

Med ett stopp i Stockholm och nu på farligt nära avstånd till Göteborg och dess förträffliga butiker har det blivit en del semester-shopping.
Bland annat ett par klassiska Levis i slimfit på 30% REA, Minirodini till Kotten och lite hudvård till mamman. På Tjallamalla (världens bästa butik) hittade jag två kläningar, varav den ena fick agera feststass på bröllopet för snart två veckor sedan (min man är dock hopplös på att fota så jag har inte EN enda bild på hur den såg ut på, får förhöra mig i bekantskapskretsen om någon annan varit flitigare med kameran) samt en prickig söt sak från Fröken Söt. Marinblått med vita prickar hör verkligen till favoriterna på sommaren!


Klänning från Bik Bok som kostade hela 62,50,-.


Prickig Söt sak från Tjallamalla.

Paljettväst från H&M´s Fashion against Aids, love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0