Nu har helvetet frusit över!

Idag blev jag av med min Latte-mamma-oskuld.
Jag och Ella rattade våra vagnar till Slottsträdgården och åt lunch... ...och drack latte... - så klart.
Det var vi och ca 150 barnvagnsmammor till som hängde i solen.
Satt man tyst ett stund hörde man inte det sobra sorlet av vuxna människor som samtalade, utan 50 olika tonarter av bebis-gnäll.
För ett år sedan hade antagligen både jag och Ella lagt benen på ryggen och sprungit där ifrån.
Idag kände vi oss som en del av en större gemenskap (sanningen är den att det inte finns så mycket annat att göra med spädbarn, man fikar och promenerar, that´s it...).
Ja herregud - det är det jag säger, man ska f*n aldrig säga aldrig :)


Självklart var jag uppsvidad i klockren Latte-Mamma-Outfit:
Farfarströja: Indiska, Skärp: Pieces, Byxor: Twist & Tango (fynd från
Freeport i söndags), Jeansjacka: ONLY, Skor: Converse och för att toppa upp det hela: Polarn & Pyret-randig halsduk från H&M.

Kommentarer
Postat av: Gunnaryvonne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-28 @ 16:25:13
URL: http://gunnaryvonne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0