Det är lätt att vara efterklok

Förra vintern stod jag och nöp i en vit tux-kavaj med svarta slag inne på Zaras rea.
Men i det välsignade tillstånd jag befann mig i tyckte jag inte att det var rätt plagg att slå till på just då.
(Jag var vid mina låga stunder överygad om att mina kavaj-dagar var över.)
Oj oj oj vad jag har ångrat det.

Särskilt mycket ångrar jag det när jag ser bilder som denna på snygga Caroline.


Hennes jacka är en special Holiday Edition och den kan man köpa på Tiger för det blygsamma priset av 3499.-.
Det ligger inte inom gränsen för min shopping-budget at the moment.
Hos kedjorna har jag kammat noll, det kommer säkert krylla av dem till våren.
Så tills vidare är det E-bay som synas med lupp.
Får se om det ger något resultat så jag kan slippa vara som min mamma och gå och gräma mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0