Lady Gaga visade vem som äger!

HERREGUD vilken konsert Lady Gaga bjöd på igår.
Jag har sett en hel del arena-konserter men INGET kommer ens nära gårdagens.
Det känns som att både Madonna men fram för allt Brittan (som sjöng en, ja alltså EN låt live under hela sin konsert på Parken förra sommaren) kan gå och kamma sig.

Lady Gaga, sjunger live på ett sätt som känns rakt in i själen, hon dansar, hon bjuder på en helt galen show.
Men det mest unika är att hon pratar med publiken, hon ser sina fans och tar sig tid för sina fans.
Hon peppar dem att våga vara sig själva och att älska sig själva.
En tjej längst fram började gråta av hennes pepp-talk och då vänder sig Gaga till henne och säger:
- It´s okey honey, I feel that way to sometimes.
Då började jag nästan gråta.

Hon skriver och producerar själv och är stolt över det.
Hade jag varit mamma till en tonåring hade jag varit glad att de hade en förebild som Lady Gaga framför alla Paris Hiltons, hemmafruar och annat löst trash som bara glider runt utan ambitioner i livet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0