Surprise-helg i bilder!


Första kvällen bjöd på en spektakulär regnbåge. Mamma och syrran tjatade konstant om vädret- hela kvällen - och jag kunde inte förstå varför det hade så stor betydelse om det regnade eller inte...


Jag hade bakat Citronmarängpaj till vår "lugna familjehelg".


På lördagen blev vädret, till mamma pch syrrans stora lycka, betydligt bättre.


Vi åkte till grann-ön för lite lunch.


Och vilken lunch sen.


Ett par bussar och en färja senare kom vi tillbaka till vår ö - och möttes av att hela det här gänget (och några till) kom stormandes ut från vänt-kuren på färjeläget. Jag fattade INGENTING!


Inomhus var det dukat för årets kräfskiva!


Tiaror till damerna. Med mitt namn och en mindre smickrande bild. Tack för den brodern!


"och Daniel e här, och Anna är här...


...tänk vad roligt att Chrillan (och hennes I-phone) är här. Och Johan är här..."


Pappa hade självkart sina röda kalasbyxor på.


Och ingen riktigt fest utan party-ankan. Som tydligen tillhörde det kvinnliga könet för kvällen.


Alla blir betagna av den här utsikten.


Telefonerna samlades in när det vankades lekar. Inte svårt att se vilket märke som fullkomlig ÄGER.


Emmie fick hålla Lisa (som i sin tur håller stenkoll på mamma).


VÄRLDENS BÄSTA SYSTER!!!


Dagen efter var det dags för hemfärd. Det kändes som att folk knappt hann komma innan de åkte igen :(


Krill!


Pira kom på besök från grannhuset. Det förs diskussioner om att pappa kanske ska adoptera henne till hösten.
Vilket inte hade varit så dumt med tanke på att vi avslutade helgen med att...


...gravsätta älskade, älskade Taxametern. Nu vilar hon på berget med Winnie som sällskap.


Frid!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ser riktigt härligt ut! Och den där pajen måste jag testa nån dag =)



Trevlig helg!

2010-09-10 @ 09:03:54
URL: http://petitfashion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0