dagens:

agenda: svärföräldrarna tog Kotten med sig på en liten utflykt så jag fick dagen för mig själv. Hann med att springa (intervall, sweet lord vad kämpigt det var), söka tre jobb och shoppa lite.

väder: mycket vårig dag och kall kväll. Men jag svettades som tusan under min löptur vilket är ett bra tecken.

humör: ganska bra och ganska energiskt.

flipp: att jag och maken fick till en biodate, Vi såg Blue Valentine. Mycket bra men otroligt sorglig. Jag klarar INGENTING som involverar barn eller hundar nu för tiden. Blödig is my middle name…

flopp: att jag sålde en skjorta på Tradera som köparen sedan inte ville ha. Jag var beredd att göra upp i godo men nu vägrar hon att svara på mina mail. Så otroligt irriterande.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0