dagens:

agenda: införskaffat vårskor i rätt storlek. Mycket viktigt med tanke på mina tår. Försökt köra slut på Kotten på lekplatsen. Misslyckats med att köra slut på Kotten på lekplatsen och låtit honom hållas här hemma istället. Funderat på när jag ska hinna städa. Funderat på packning inför helgen i sommarhuset. Planerat 1-årskalas. Sökt ett jobb. Lekt död sill i sängen (nu).

väder: VÅR!!! Jag satt i bara tröja på lekplatsen. Fabolous!

humör: trött, skitirriterad och inte så trevlig. Började dagen med att prata med först ansvarig för barnomsorgen i den här stadsdelen och sedan med min a-kassa. Inget av de samtalen var särskilt givande…

flipp: solen!

flopp: se ovan nämnda telefonsamtal. Tänk att man ska behöva sparka vuxna människor i rumpan för att de ska göra sina jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0