Kulturhuset

Återbesök på "Rum för barn" på Kulturhuset igår, denna gång med finaste Åsa. Kottarna fick rasta av sig i "barnhagen och jag och Åsa fick mat i magen och en lugn stund när kottarna sov middag. På kvällen hade vi middagssällskap som var så himla trevligt att vi kom i säng alldeles för sent och med alldeles för många tomma vinflaskor på bordet. Denna fredag har med andra ord varit en sån där dag som man bara kryssar av i kalendern. Men det kan det vara värt ibland!

Kotten beundrar sig själv i Åsas kamera.

Det bästa med "Rum för barn" är nog ändå staketet. Då vet jag var jag har min lilla duracellkanin!

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Tack detsamma!

2011-04-01 @ 20:41:15
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0