Stack of panites

När vi var i USA på bröllopsresa passade jag på att bunkra upp med panites. Kom hem med ca 30 par blandad kompott från Calvin Klein och Victorias Secret. Med facit i hand har VS hållt helt klart bäst kvalité. Jag har fortfarande kvar ett par stycken par och jag har varit gift i 1,5 år nu.
Därför drog jag iväg en beställning till VS på nätet.
10 par slutade på ca 500.- riksdaler inklusive frakt. Det är inte myclet mer än vad ett gäng trosor av halvtaskig kvalité skulle kosta på H&M.
Nöjd!


Nej, crazy blommor och snobben är inte för mig. Call me boring. Jag kallar det mognad :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig, de där är klassiska och snygga även om en del skulle säga just att de är trista. Vilka VS köper du om man får fråga? Har varit rätt missnöjd med kvalitén på dem jag har köpt, de repar så lätt upp sig i sömmarna.

2011-04-13 @ 10:35:23
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0