40-års galej!

Tillbaka i Stockholm efter en fantastiskt trevlig men tokigt kort helg i Malmö. Vi åkte ner i lördags morse och efter en något kaotisk incheckning (jisses min man alltså… ett tag funderade jag på om det kunde vara så att han kört ut till Arlanda sovandes…) hann vi med vårt plan och kunde lyckligt checka in i syrrans lya kring lunch. Kotten höll igång mig mellan 3 och 5 natten mellan fredag och lördag så en eftermiddagslur inför kvällen var väldigt välkommet. Och också det enda som hanns med kändes det som.

I lördags kväll var det 40-årskalas för hela slanten. Gud vad kul vi hade. Och jag hade naturligtvis glömt kameran hemma. Vi får väl se om det dyker upp några bilder på Facebook så småningom.

Som tur var skulle festlokalen tömmas innan klockan två. Tur, för annars hade vi nog hållit på hela natten, vilket är mindre bra när man ska flyga med en styck bebis dagen efter.

Klockan 16 på söndag eftermiddag gick planet tillbaka till Stockholm och Kotten sov hela vägen. Underbart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0