dagens:

agenda: har träffat en kompis från gymnasiet som gav mig lite pepp och tips om reklambranschen i den här, för mig, nya stan. Spanat in Jade Jagger for Indiska. Det blev inget köp då det bara kändes som "tant" när det väl kom på. Men inredningsprylarna var fina. Kollat på en lägenhet. Fikat med Kotten som drog i sig en imponerande del av min libanesiska soppa.

väder: soligt.

humör: Sjukt bra. Morgonens pepp-möte satte sin prägel på dagen.

flipp: Att Kotten somnade som en stock klockan sju. Inte ett pip. Han la fötterna på huvudkudden (?) och somnade. Vi provade att sitta inne hos honom en stund innan han skulle sova igår och det verkar fungera. Han somnar uppenbarligen bättre nu. Själv parkerade jag min trötta rumpa i våra nya sängar med Plaza Interiör och senaste numret av Damernas. Lyxigt värre!

flopp: att lägenheten jag tittade på (åter igen) inte levde upp till våra förhoppningar. Jakten går med andra ord vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0