Kids - do not try this at home!

Jag har hamnat i den där klassiska småbarnsfällan som jag svor på att aldrig hamna i. Ni vet den där när man inte riktigt hinner med sig själv. Maken har arbetat som en tok de senaste veckorna medan jag har roddat med allt som hemmafronten kräver. Detta har resulterat i att jag den senaste tiden sprungit runt med en golvmopp i svart och hö-gult på huvudet. Någon tid att gå till frisören har det inte funnits. På lördag är det semsterdax med stort S. Me and maken på vuxensemester, utan Kotte, 6 dagar i Italien (om gud vill och vulkaneländet lugnar ner sig). Jag känner absolut inte för att åka på vuxensemester med en golvmopp på huvudet. Så alternativet blev att ta saken i egna händer. Slingor vågar jag mig inte på, på egen hand så det fick bli en 6-veckors toning i färgen Honey Blond istället. Jag förväntade mig askblont. Det blev strawberry red. Först var jag gråtfärdig. Men efter ett par timmars tillvänjning så är jag faktiskt mycket nöjd. Jag känner mig till och med ganska fierce J

Det blev liksom fel men rätt ändå!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas att du får lite mer tid för dig själv snart!

2011-05-26 @ 18:54:43
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0