Jag kapitulerar till flashiga sidan av stan...

Jag och min träning.
Den ligger lite efter just nu om man säger så.
Har ju försökt få ordning på dansen men det har visat sig vara ett Mission Imposible med mina knäppa arbetstider.
Så jag har gått och sugit på ett 15-kort på Friskis i typ 18 månader nu.
Säger ju en del.
Å andra sidan har jag ju rört mig ganska mycket på jobbet så det har inte spelat så stor roll.
Men från den 1: a november är jag tillbaka på kontorsstolen så då vill det till att man skärper till sig.
Var duktig och gick på ett medelpass på Friskis igår. För att komma igång liksom.
Insåg dock att det är dags att kapitulera och köpa kort här.

För med all bra musik som finns att tillgå så är det bara på Friskis som Magnus Carlsson från Barbados fortfarande är hett stuff. Där man kan få höra gamla Cecilia Vennergren-låtar som man helt hade glömt fanns.
Och där Roger Pontare räknas till hårdrock.
Droppen var när sista "nu-jävlar-i-det-kör-vi-slut-på-det-sista-vi-har-låten" var R.O.C.K med Sha-Bom.
Då klarnade det: stannar jag här kommer min figur vara ett minne blott om sex månader!
Dessutom höll jag på att reta ihjäl mig på ledaren (i obligatorisk Friskis-bandana - off course) som envisades med att komma med glada tjut och göra käcka "blinka-med-ena-ögat-grimaser var 30:e sekund....


Jag menar vem kan på fullaste allvar träna till tonerna av den här mannen?
Bilden kommer från ett av de festligaste reportagen tidningen OKEJ har publicerat.
Jag menar mycket trams har man ju sett i sina dar men hur de tänkte här är ju HELT obegripligt.
Festligast av allt?
Att tidningen hade en målgrupp på teens i åldern 12- 18.
Ja, jisses!

Kommentarer
Postat av: Ellen

I like it, folk är så pryda nu förtiden. Mer sex och erotik i vardagen!

2008-10-23 @ 20:23:18
Postat av: Marie

Ok Ella!

Om det hær ær din idé av sex & erotik så måste npg du & jag ha ett litet snack!

2008-10-24 @ 14:32:18
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0