La familia - inte som alla andra...

Jag har en självdisciplin som... ...eller vänta nu... ....jag har ju ingen självdisciplin, så var det ja!
Hade ju lovat mig själv att ha en lugn helg.
Det höll fram till klockan halv tolv igår kväll. Då snörade jag och Emmie på oss gympadojjorna (ja, gympadojjorna) och gick ner til KB. Sen hade vi en fantastiskt rolig kväll. För det är just det som är gejen med KB. Man kan gå dit och se ut som om man ska ut och hyra film och ändå ha sjukt kul. Om man har tur och människorna är roliga och dj´n på gott humör.
Så var det igår!
Shit vad jag dansade - buggade järnet med en 27-åring (tjoho, det tar sig) som faktiskt kanske var 23 (jaha eller så går det bara utför). Roligt var det iallafall.
Idag blev det eftermiddagshäng med syskonen, svägerskan och kottarna.
Fondue, Rocky Road och Cola en masse. Starkt jobbat.

Man inser att min familj inte är som alla andra när Yngve (9-åringen) vänder sig till sin pappa och säger:
- Pappa varför springer du inte naken över torget och skriker Hello People?
Ja, brodern, varför gör du inte det?
Man förstår ju iofs att de där barnen inte är som alla andra när de har en fader som äter glass med grytlappar på öronen, att brås på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0