Och det håller i sig...

yes!
Jag är fortfarande sjuuuuuuuuukt sugen på allt som innehåller socker, mjöl och koffein.
(Nikotin & alkohol är det inte så farligt med men å andra sidan är det tisdag idag. Om jag hade suttit på kontoret en tisdag och känt att jag inte hade överlevt dagen utan ett glas vin hade det varit illa....)

Just nu precis kom en av mina kollegor dessutom och tryckte ett choklad under näsan på mig.
Hon kom snart på sitt misstag men skadan var liksom redna skedd.
Suck, snälla söndag kom NU!

För att trösta mig ska jag köra inom mitt gamla jobb idag, och hälsa på ett gäng gamla kollegor.
Och så ska jag se om jag kan hitta ett par skinnbyxor som det ryktas att de har fått in!
Bara för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0