Moi - en fäbojänta!?


Bild från Glamour

Träskor är minst sagt på tapeten just nu.
När trenden först dök upp var min spontana reaktion: ÖVER MIN DÖDA KROPP!!!

Men så sprang jag på dessa Moheda på Indiska en dag när de råkade ha 20% rabatt i hela butiken.
- Jag provar dem för skoj skull lät det i mitt huvud.
Men när de väl kommit på så ville de inte komma av.
Jag lämnade dem i butiken men åkte tillbaka en timme senare och köpte dem (sa jag att mamma är lik sin mamma...).
De är by far de skönaste sommarskor jag har ägt och även om jag kände mig lite väl präktig i början så tycker jag faktiskt att de känns riktigt schysta nu.



Vad kan vi lära oss av det här barn!?
Jo - man ska aldrig säga aldrig, det kan hoppa upp och bita en där bak en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0