Leopard - är man hemmafru så är man!

Till min stora lycka (och makens olycka, han delar inte alls min och de Svenska Hollywoodfruarnas fascination för Leopardmönster) fick jag på mig ett par normala brallor idag. Jag köpte dessa på rean på Fields veckan innan jag fick reda på att jag var gravid. Misstänkte hur läget låg till och att jag antagligen inte skulle kunna använda dem hela hösten. Men om jag inte missminner mig helt tror jag att jag pröjsade 75 dkkr så det kunde kvitta.
Tilläggas bör att brallsen har en ganska generös strech OCH sitter mer än lovligt tight i midjan.
Men det kvittar - normala byxor är normala byxor!




T-shirt; ZARA, Kofta: E-bay, Byxor, Vila, Skor; Converse, Halsband; Efva Attling, Klocka; Triwa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0