GI

I början på juni ska vi på bröllop i Italien. I min garderob hänger en mycket fin klänning som jag har ärvt av min farmor och den har jag tänkt att jag ska ikläda mig kvällen till ära. Tyvärr har jag ett par envisa kilon som vägrar fatta vinken efter min graviditet. Därför ser jag mer ut som en gödgris på väg att sprängas än en fantastiskt sval Grace Kelly (ok jag kanske inte ser ut som Grace Kelly utan de där extra kilona heller men jag ser i alla fall inte ut som en gödgris) i den där klänningen. Så därför är det, från och med imorgon och sex veckor fram över, stenhård GI-diet som gäller. Jag har till och med ritat upp ett schema i sann dagis (förlåt, förskole)-anda som jag kan kryssa av på för extra pepp!

Nu kör vi helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0