Högskolan och 5-minuters

Jisses vilken lång dag detta har varit, skrev högskoleprovet mellan 8 – 16. Kollade självklart mitt resultat så fort jag kom hem, det gick helt ok men det kunde varit bättre.

Då kvällens kalender var tom bestämde jag och maken oss för att det kanske var hög tid att försöka få fason på Kottens kvällsrutiner. Helt enkelt för att vi inte har några. Ena kvällen somnar han klockan sju, nästa halv tio och så gott som aldrig själv i sin säng. Ut över detta har det de senaste månaderna varit ett fasligt bökande på nätterna - vilket naturligtvis har gjort både Kotten och mig till två trötta vrak mellan varven. Åsa berättade att de hade haft ganska jobbiga nätter med S fram till att de tog till Fem-minuters-metoden, då hade det blivit mycket bättre. Därför tänkte vi att det kunde vara värt att en prova. Första kvällen är nu avklarad, Kotten skrek i en timme innan han gick i däck och jag led varenda sekund. Får se om det går bättre imorgon kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0