Once you go epilator - you want go back!

Jag köpte ju en epilator för ett tag sedan. Mitt förra möte med en sådan maskin slutade i våldsam smärta och lite tårar. Det blev bara en gång kan jag säga. Men efter att ha läst diverse recensioner på nätet (åhh jag är så lättköpt - jag vet!) så lät det som att tekniken hade gått framåt och eftersom Braun har en prova-på-kampanj där man kan få returnera även testade prylar bestämde jag mig för att slå till.

Beställde från tretti.se och fick varan 2 dagar senare.
Var det smärtamt? Ja
Outhärdligt?
Nej!

Mina rakhyvlar kan med andra ord se sig om efter ett annat jobb!



Kommentarer
Postat av: anna ooo

hehe...ja smärtan går nog inte över men jag gillart det lite grand ändå....sen äre rätt trevligt att det håller sig ett tag ändå...

2011-04-11 @ 20:50:39
URL: http://anna-omg.blogspot.com/
Postat av: Marie

Ja lite smärta har väl ingen dött av - he he!

2011-04-12 @ 11:13:10
URL: http://anotetomyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0