Dagens...

agenda: Titta på en lägenhet i vårt kvarter, städa lägenheten, springa en sväng, baka bröd, fylla i lite tråkiga papper och eventuellt ta en fika med några kompisar.
väder:
Det ser ut att bli en strålande vacker kall vinterdag idag igen.
humör:
Bara bra men lite trött, har varit uppe med Kotten sen kvart i sju.
flipp:
Att vädret är så fantastiskt vintervackert att man blir lycklig ända in i själen. Att jag faktiskt tog mig ut i löpspåret. 6,5 km i -15 på ca 43 minuter. Herregud jag är så stolt att jag snart sprängs.
flopp: Att budgivningen på lägenheten vi ska titta på redan har startat – innan första visningen ens har varit…

Update! Lägenheten - not for us! Fantastisk utsikt men mörk och murrig. Dessutom var flera av taken ljudisolerade vilket gav en känsla av att taket höll på att krypa ner på dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0