Mors dag!

Sista söndagen i maj är det Mors Dag.
Man kan välja att se Mors Dag som ett kommersiellt jippo.
Det gör min bror. Han tycker samma sak om Alla Hjärtans Dag.
Hans fru delar inte hans åsikt.
Min svägerska är typ alltid sur den 14:e februari och den sista söndagen i maj.

Jag kan leva utan uppvaktning på Alla Hjärtans Dag. Men är det någon dag jag tycker att jag förtjänar lite extra uppmärksamhet så är det ta mig tusan på Mors Dag.
Att vara småbarnsmamma är sällan en barnlek I tell Ya!
Skulle jag själv få välja vad jag vill bli uppvaktad med så skulle en av dessa charms sitta utmärkt på min TS-länk.


Jag kategoriserar denna under TIPS i fall att maken kikar in...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad bra att du skrev detta! Hade ingen aning om att det var mors dag då, saknar svenska kalender här nere så man tappar lätt kollen på sånt. Min mor kommer lägligt ner på besök då =)

2011-05-04 @ 10:07:28
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0