Träningsvärk

Hemma i Stockholm igen efter 2 veckor på flängande fot.
Ganska skönt men lite vemodigt, när jag är i Skåne inser jag hur mycket jag saknar att ha vänner och familj runt hörnet. Och snöstormen som ven utanför vårt fönster i morse hjälpte liksom inte precis till.

Men enough med the gnäll - vaknade inte bara med en snöstorm utan även med träningsvärk.
Har inte kunnat springa en enda gång under hela resa på grund av min massiva förkylning.
Men igår testade jag syrrans Wii Fit.
Sjukt kul och ganska jobbigt.
Kanske ett schysst träningsalternativ för mig som inte riktigt hinner med.

Detta inlägg kan eventuellt nomineras som det tråkigaste någonsin i den här bloggen. Men å andra sidan kan det inte vara kul jämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0