En sån där bok som man blir irriterad av.

Jag älskar att läsa bra böcker. Men jag blir gärna totalt uppslukad av dem.
Så det är lite på gott och ont.
Om jag inte blir totalt uppslukad så är inte boken så bra.
Men om jag blir totalt uppslukad så är boken skitbra. Men då blir jag en total pain in the behindy...
Mina tidigare käraster har vid ett flertal tillfällen fått uppleva semestrar då jag låtit mig själv totalt försjunka i någon galet bra bok och på tilltal och förslag om aktiviteter svarat med ett vresigt:
- Inte nu, bara ett kapitel till!

Så man kan kanske kalla det tur i oturen att jag är singel nu.
För den bok jag precis avslutat gjorde mig till en total enstöring.
Ha Ni inte läst Flyga Drake av Hosseini Kahled än så är jag avundsjuk.
You´re in for a treat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0