Farbror Bosse har fått en kvinnlig motsvarighet...

Det finns en risk att det här inlägget får mig att framstå som en gammal tant som borde skämmas men det skiter jag i.
Jag är singel - det har jag varit i ettochetthalvtår nu.
Det betyder att man inte har fri tillgång till det motsatta könet and well you know what...
Därför kan jag inte annat än att undra om det är guds sätt att ge lite plåster på såren när jag upptäcker inte en, och inte två men hela TRE nyduschade boys som springer runt i bara undiesarna i lägenheten tvärs över gatan.

Ja jag fastnade i fönstret.
Och ja jag kände mig lite små-pervo.
Men hallå, de kunde väl dra ner persiennerna om de inte vill att man ska titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0