Så var det dags att hänga med Murphy igen då...

Ahh vilken härlig morgon, eller vilka härliga dagar ja har haft - not!
Åkte på någon typ av influensa-släng med svullen hals och feber.
Sen la toaletten av när jag skulle försöka fixa droppandet.
Pappa fick komma in men kunde inte fixa locket så för tillfället har jag en toalett utan tank-lock med en bit ståltråd som
spolknapp - fabolous!

Well imorse steg jag upp och gick ner för att flytta bilen så jag skulle slippa böter för på grund av gatustädning.
Men självklart så startar inte bil-f*n.
Startmotorn har dött - IGEN!
Lyckades iallafall med hjälp av lite tårdrypande vädjan få p-vakten till att hoppa boten.
Ännu ett moment till Triss-reklamen.

Nu ska jag strax släpa min trötta rumpa iväg till jobbet, klarar inte att ligga still en dag till - även om ja säkert borde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0