Det är synd om mig!

Jaha, dagen spenderades i soffan. Fick iallafall betalt mina räkningar, skrivit protokoll, sorterat alla mina bankpapper i prydliga högar, mailat en del "viktiga" mail men sen kraschade jag som sagt i soffan. Har i omgångar fått undan lite av det jag hade kvar. Men jag ogillar läget. Att spendera 2 dagar i horisontellt läge precis innan semestern känns inte bra alls.

Får se till att masa mig iväg imorgon no matter what.
Kom på att jag kunde få hjälp med min danska skitdeklaration på Öresund Direkt. Tack gode gud.
Har ingen koll över huvud taget på hur det ska fyllas i.

Sen ska det jobbas i 9 timmar och efter det är det personalmöte som jag känner att jag måååååste vara med på.
Jag tror aldrig att jag har varit mindre laddad inför midsommar än vad jag är i år - suck!

Update!
Det är ju en himla tur att man är utrustad med typ världens bästa vänner. Som kan få en på bättre humör.
Och på bätte tankar om Midsommar. Nu känns det inte så pjåkigt after all.
Kanske till och med fixar blommor i håret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0