En svettig helg!

Så har man lagt ännu en intensiv helg bakom sig.
Och som vanligt så känns det som om man skulle behöva en veckas semester för att komma ikapp.

Har, i nedan given ordning, hunnit med att:
- dricka vin på Emmies nypimpade balkong.
- flyttstäda syrrans kök samt badrum. Vägrade dock befatta mig med avloppet, det får bli ett fall för pappa.
- sola på gården.
- bada med kottarna och J & S.
- Äta sushi och dricka rosévin på Lilla A´s innergård.
- varit på konstig, pretto-konstnärsfest i konstigt industriområde.
- Suttit på ett tak och druckit mera vin och dinglat med benen - crazy!
- Tagit mig från ena delen av stan till andra med hjälp av apostlahästarna, buss och sist men inte minst cykel.
Jag behöver ta mig tusan inte något träningskort...
- stigit upp alldeles för tidigt på söndag morgon för att återigen hjälpa syrran. Drog dock vinstlotten så jag fick ta barnen till Folkets Park medan de andra fick bära kartonger i 25-gradig värme.
- provätit McD´s nya McFlurry med Bilar. Snacka om falsk marknadsföring. Det var ju inga bilar, det var minimarsmallows som inte smakade ett smack.
- hittat en trevlig prick på SD, och insett attt vi kommer från samma håla, har gått på samma skola och därmed också borde känna varann. Känner inte igen honom på bilderna, vilket ju kan vara både bra och dåligt...
(Jag har ju garanterat inte hånglat med honom - ha ha.)


     

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0