Lägger ner!

Försökte tappert att dokumentera helgen med lite bilder men den här nya plattformen verkar lida av lite barnsjukdomar så det får bli imorgon...
Skriva fungerar dock alldeles utmärkt (so far...)
Därför ger jag Er nu listan på de saker som jag 1000 ggr hellre hade gjort istället för att åka till jobbet den här veckan:

- Åka till närliggande bondgård och plocka så mycket jordgubbar som Den Lila Racern rymmer.
- Baka, baguetter, kanelbullar och kanske nån kladdkaka. Jag känner mig väldigt "husmorsaktig" för stunden.
Kanske en normal motreaktion när man har festat som en fjortis i en månad?
- Måla om min köksvägg (funderar fortfarande på om Modesty är Bra eller Anus för mitt kök) och så behöver mina balkongmöbler ett lager färg!
- Åka på loppisrunda och leta vinglas, snapsglas, drinkglas och kanske några äggkoppar.
- Ligga på innergården och läsa med sällskap av en gigantisk iskaffe.
- TRÄNA!!! Jag har knappt tränat på hela våren och nu har abstinensen slagit klorna i mig (kanske även det en raktion på de senaste veckornas ohälsosamma leverne?). Hade tänkt att jag iallafall skulle hinna med ett F&S-pass i parken den här veckan - men NEJ!
Sena kvällar på jobbet, styrelsemöte, planering av och deltagande i Carolinas 30-årsfest kommer imellan.
Tänk ändå vad praktiskt det hade varit om Öresundstrafiken hade tänkt till och hängt på en gymvagn på pendeltågen?
Vilken fast rumpa jag skulle få då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0