Living on the Edge!

Ibland gør jag knæppa grejor.
Alltså jag ser ju mig sjælv som en ganska sansad person men jag ær sæker på att en del av mina vænner skulle invænda mot den meningen.

Well ibland gør jag bra knæppa grejor.
Som i onsdags nær jag med lika delar, tur, envishet och mod lyckades ta mig in på førhandsvisningen av Sex and the City - the movie.
Det var stort.
Det var jag och ett par hundra danska tonårstjejer utklædda till Carrie-kopior.
Roligast var bønan som hade hærmat signatur-outfiten (tyllkjol och vit tanktop).
Hon såg ut som Carrie i en fatsuit :)


Ja! Den var jættebra!
Nej - Mr Big dør inte!


Desværre gør jag æven en del mindre bra grejor imellanåt.
Som att ge mitt telefonummer till fel personer.
Då får man leva med nattliga samtal.
Och en lite orolig undran øver vad man ska gøra åt psykot?
Kan man sæga att man kænner Micke Møller eller blir han arg då?

Update!
Thomas Möller heter han ju såklart!
Men jag tror inte telefon-psykot vet vem han är heller.
Jag får helt enkelt bara säga att jag känner H.A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0